PERSBERICHT   vv 't Vliegdorp

• Hits: 650
Hoofdtrainer Raymond Lantinga tekent contract met vv ’t Vliegdorp

“Vliegdorp is een club naar mijn hart, ik heb er zin in.”

Aankomend seizoen is Raymond Lantinga de nieuwe hoofdtrainer van vv ’t Vliegdorp. Woensdag 28 februari werd het contract getekend. Naast het hoofdtrainerschap van Vliegdorp 1 krijgt hij ook een rol toebedeeld in de jeugdopleiding.

Bekend binnen de club

Voorzitter Ton Hendrickx: “Ik denk dat we met Raymond Lantinga een trainer hebben gevonden die uitstekend past in de ontwikkeling binnen de club. Iemand die de club goed kent, de sportieve ambities goed aanvoelt en een brug kan slaan naar de jeugdopleiding, waar de nieuwe aanvoer van selectiespelers vandaan moet komen.” Raymond Lantinga kent vv ’t Vliegdorp: “Ik was al eens trainer van het 2e bij de club. Ik ken de mensen, ik kom uit de buurt, ik ken de sfeer, ik heb zin om het komend seizoen vorm te geven aan een gestage opbouw van de club. Ik kijk uit naar de samenwerking met de spelersgroep en de jeugdtrainers.”

Bondscoach Dovenelftal

Naast hoofdtrainer van vv ’t Vliegdorp blijft Raymond Lantinga ook bondscoach van het Nederlands Dovenelftal: “In de afgelopen tijd was Vliegdorp al diverse keren onze thuisbasis als Dovenelftal. De voorbereidingen – op weg naar plaatsing voor het EK in 2019 – kan ik goed combineren met mijn functie van hoofdtrainer in het nieuwe seizoen. En al helemaal als ik dat ook nog kan combineren op de accommodatie van ’t Vliegdorp.”

Raymond Lantinga (rechts) en voorzitter Ton Hendrickx tekenen het contract van de nieuwe hoofdtrainer met vv ’t Vliegdorp voor het seizoen 2018-2019.

• Logo sunny website
  • Word nu lid van vv 't Vliegdorp!
  • Zonder vrijwilligers bestaat onze vereniging niet!
  • Sponsor onze vereniging al voor 75 euro per jaar!!!
rac logo
Bij ons kunt u pinnen!